V červnu jsme spustili novou verzi e-služby Požadavek podpory, která kromě stávajících funkcí nabídne uživatelům nové možnosti při vytváření požadavků a přehled o stavu přístrojů.
Vylepšená verze e-služby pokryje další potřeby vaší laboratoře a zjednoduší řešení vašich servisních požadavků. Kromě zcela nového uživatelského prostředí vám nabídne tyto nové funkce:
- Digitální provozní deník vám umožní vytvářet záznamy o přístrojích pouze pro potřeby laboratoře.
- Grafický přehled o všech vašich požadavcích i záznamech digitálního provozního deníku slouží jako rychlý přehled o stavu instrumentů.
- Samostatná mobilní aplikace poskytuje plnohodnotné funkce webové verze ve vašem mobilním zařízení a umožní vám rychlejší přístup ke službě.
Mobilní aplikace
Aby byla služba co nejdosažitelnější, vytvořili jsme pro vás i mobilní aplikaci, kterou si můžete nainstalovat do chytrého telefonu nebo tabletu. Mobilní aplikace disponuje stejnými funkcemi jako webová verze. Kromě toho přináší možnost skenování QR kódu v průběhu tvorby požadavku pro rychlou identifikaci přístroje. Pokud byste chtěli QR kódy umístit na přístroje ve vaší laboratoři, tak se nám ozvěte. Zajistíme jejich tisk i umístění na přístroje. Nechce se vám do vašeho telefonu instalovat aplikaci? Nevadí – webová stránka support.roche.com se automaticky přizpůsobí vašemu telefonu a můžete ji tak pohodlně používat i bez instalace aplikace, včetně možnosti skenování QR kódů.
Jak se na novou e-službu dostanete:
- přes portál DiaLog dialog.roche.com
- přímo přes stránku support.roche.com
- pomocí mobilní aplikace Online Support Další informace a návody najdete na stránce go.roche.com/PozadavekPodpory