article main title
Požadavek podpory – snadný a flexibilní způsob zákaznické podpory na portálu Roche Dialog
Ing. Mgr. Barbora Motlová 1
1) ROCHE s.r.o., Diagnostics Division

Požadavek podpory je nová e-služba dostupná prostřednictvím portálu DiaLog, která vám umožní kontaktovat zákaznické centrum podpory online.

V případě dotazu nebo potřeby asistence s analyzátory Roche tak prostřednictvím portálu DiaLog vytvoříte během několika klinutí online žádost o podporu. Online požadavky můžete vytvářet kdykoliv – budou zpracovány během pracovních hodin zákaznického centra, kde je budou naši zaměstnanci řešit buď vzdáleně, nebo je předají servisnímu technikovi. Na portálu poté můžete sledovat změny stavu svého požadavku až po jeho uzavření a máte také možnost stáhnout si servisní výkazy. Prostřednictvím e-služby máte na portálu přehled o historii servisních aktivit na vašich analyzátorech Roche.

Flexibilní přístup k zákaznickému centru

  • Alternativa k telefonu při komunikaci se zákaznickým centrem
  • Možnost zadávat požadavky i mimo pracovní dobu zákaznického centra

Jednoduchá navigace a zadávání požadavku

  • Vytvoření požadavku během několika kliknutí
  • Intuitivní uživatelské prostředí
  • Řada předvyplněných polí šetřících váš čas

Proaktivní aktualizace statusu

  • Možnost sledovat historii a vývoj zadaných požadavků (bez ohledu na způsob jejich založení)
  • Všechny související servisní aktivity a servisní výkazy na jednom místě

Kromě toho je k dispozici mobilní verze této služby, která vám umožňuje pro vytvoření požadavku naskenovat QR kód na analyzátoru Roche a jednoduše tak identifikovat daný přístroj. Pro používání mobilní verze není zapotřebí instalovat žádnou aplikaci – služba se spouští prostřednictvím webové stránky: www.supportrequest.roche.com. Výhodou mobilní verze je možnost přiložit fotodokumentaci přímo z telefonu nebo tabletu, což může urychlit řešení vašeho požadavku.

Žádost o podporu (mobil)

Nejsnažší způsob, jak odeslat požadavek

  • Optimalizováno pro chytré telefony a tablety
  • Naskenujte QR kód (pokud je aplikován) na přístroji a vytvořte požadavek
  • Dostáváte aktualizace stavu prostřednictvím oznámení

Mobilní verze je k dispozici na adrese www.supportrequest.roche.com

 

Ing. Mgr. Barbora Motlová

Ing. Mgr. Barbora Motlová


Od začátku roku 2018 pracuje na oddělení profesionálního servisu v Roche, kde má na starosti podporu servisních techniků a kontrolu dat v CRM. Kromě toho se věnuje správě uživatelů a obsahu portálu DiaLog a testuje jeho nové e-služby.

Vyhledáváte ve všech kategoriích
Diagnostický obor
Analýza moči Centrální laboratoř Digitální diagnostika Hemostáza a koagulace IT řešení a konzultační služby Klinická chemie a imunochemie Molekulární diagnostika POCT Řešení pro centrální laboratoře Sebetestování Sekvenování Tkáňová diagnostika
Klinický obor
Dietologie Endokrinologie Genetika Geriatrie Gynekologie Hematologie Hepatologie Histologie Infekční onemocnění Intenzivní péče Kardiologie Klinická biochemie Neonatologie Neurologie Onkologie Patologie Perinatologie Personalizovaná medicína Porodnictví Prevence Primární péče Transfuziologie Transplantologie
Ročník
Ročník 2014 Ročník 2015 Ročník 2016 Ročník 2017 Ročník 2018 Ročník 2019 Ročník 2020 Ročník 2021 Ročník 2022

Diagnostický obor
Analýza moči Centrální laboratoř Digitální diagnostika Hemostáza a koagulace IT řešení a konzultační služby Klinická chemie a imunochemie Molekulární diagnostika POCT Řešení pro centrální laboratoře Sebetestování Sekvenování Tkáňová diagnostika
Klinický obor
Dietologie Endokrinologie Genetika Geriatrie Gynekologie Hematologie Hepatologie Histologie Infekční onemocnění Intenzivní péče Kardiologie Klinická biochemie Neonatologie Neurologie Onkologie Patologie Perinatologie Personalizovaná medicína Porodnictví Prevence Primární péče Transfuziologie Transplantologie
Ročník
Ročník 2014 Ročník 2015 Ročník 2016 Ročník 2017 Ročník 2018 Ročník 2019 Ročník 2020 Ročník 2021 Ročník 2022

Nebyly nalezeny žádné články.
Zadejte hledaná slova a/nebo zvolte kategorii, která vás zajímá.