Tereza je online marketingová specialistka na volné noze. V minulosti měla na starosti FMCG značky jako Kinder Bueno, Nutella či Snickers, ale pokrývala i non-food segment v podobě pracovního portálu Prace.cz, sítě hypermarketů Globus Česko či e-shopu Dobré knihy. V průběhu let zjistila, že ji baví kreativní i analytická část sociálních médií. Píše texty na sociální sítě i do newsletterů, nastavuje a optimalizuje reklamní kampaně a občas i školí. Naposledy v rámci Digisemestru. Oceňuje klienty, kteří se nebojí zkoušet nové formáty, a právě těm se rozhodla věnovat nejvíce. Ráda testuje nové přístupy a pravděpodobně i z toho důvodu se v roce 2018 vrhla na spolupořádání konference zaměřené na sociální média Konfera.
20. ledna 2020
Vaše oči se zastavily právě na tomto článku. A to znamená, že jste buď správci sociálních sítí, nebo lékaři, které spojuje jedna klíčová otázka: Dá se tvořit smysluplný obsah zdravotnímu zařízení? Zkusme se na tuto specifickou problematiku podívat podrobněji.