Nový vylepšený DiaLog portál nabízí vysoce intuitivní a uživatelsky přívětivé prostředí. S nonstop přístupem k personalizovaným informacím a podpoře vám tento digitální pracovní prostor umožní optimalizovat chod laboratoře.
Intuitivnější než kdykoli předtím
Každý nový rys DiaLogu je navržený tak, aby naplňoval vaše potřeby a poskytl vám lepší uživatelské zkušenosti:
- Rychlejší, jednodušší navigace
- Jednoduché přepínání mezi e-službami
- Uživatelsky přívětivé rozhraní
- Vylepšené mobilní prostředí
Vše, co potřebujete, na jednom místě
Kolekce e-služeb portálu DiaLog poskytuje výkonná řešení pro všechny vaše potřeby, od rutinních provozních a administrativních úkolů až po neočekávané výzvy. Získejte cenné obchodní postřehy, zaškolte zaměstnance, řešte problémy s nástroji a jiné, a to díky řešení digitální podpory vše v jednom. Další e-služby pro vás chystáme v průběhu příštího roku. Zároveň se můžete těšit na průběžné vylepšování uživatelského rozhraní pomocí nových funkcí, které vám umožní další personalizaci portálu.
Rychlejší servisní podpora s portálem DiaLog
Jedna z hlavních služeb portálu DiaLog je Požadavek podpory – služba, která vám umožňuje kontaktovat specialisty Zákaznického centra. Díky ní můžete Zákaznické centrum kontaktovat kdykoliv, a to i mimo jeho pracovní dobu. Požadavky můžete zadávat opravdu kdykoliv, specialisté Zákaznického centra je budou řešit v rámci pracovních hodin centra (každý všední den od 7:00 do 16:00). Požadavky vytvořené mimo pracovní dobu jsou řešeny jako první následující pracovní den.
Hlavní výhodou využívání této služby je rychlejší přesměrování vašeho požadavku na konkrétního specialistu, který se bude hned vaším problémem zabývat. Věříme, že díky tomu budeme schopni efektivněji spravovat a řešit vaše požadavky, což je pro vás i pro nás obzvláště důležité v současné náročné době.