Od začátku roku 2018 pracuje na oddělení profesionálního servisu v Roche, kde má na starosti podporu servisních techniků a kontrolu dat v CRM. Kromě toho se věnuje správě uživatelů a obsahu portálu DiaLog a testuje jeho nové e-služby.
1. listopadu 2021
Pro lepší orientaci na portálu DiaLog jsme pro vás připravili novou e-službu s názvem „Rozcestník“. S její pomocí máte přehled o tom, co jednotlivé e-služby nabízejí, a rychleji se dostanete k potřebným informacím.
27. září 2021
V červnu jsme spustili novou verzi e-služby Požadavek podpory, která kromě stávajících funkcí nabídne uživatelům nové možnosti při vytváření požadavků a přehled o stavu přístrojů.
13. září 2021
Pro snazší orientaci na portálu DiaLog byly v průběhu ledna pro registrované uživatele spuštěny dvě nové funkce, které umožní rychleji najít potřebné informace. Jedná se o možnost označit oblíbené e-služby, případně si i vytvořit různé skupiny e-služeb na základě osobních preferencí.
15. prosince 2020
Nový vylepšený DiaLog portál nabízí vysoce intuitivní a uživatelsky přívětivé prostředí. S nonstop přístupem k personalizovaným informacím a podpoře vám tento digitální pracovní prostor umožní optimalizovat chod laboratoře.
20. ledna 2020
Požadavek podpory je nová e-služba dostupná prostřednictvím portálu DiaLog, která vám umožní kontaktovat zákaznické centrum podpory online.